monster11 Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... 827#bilder nongen som har hvert og set på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Den er observert i sfj flere ganger.. Passe harry og hardt kjørt all over.. Men det burde i grunn ikke ha noe og si. De tåler det. *ss* Ta i såfall en titt rundt om bak plast fremme og bak.. Se etter gamle skader! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinweiss Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 LOL for en bakvinge,herregud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Bakvingen og ikke minst fargen var noe av det første jeg måtte tenke "å herregud" om da jeg så bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Bakvingen og ikke minst fargen var noe av det første jeg måtte tenke "å herregud" om da jeg så bildene... Vinga passet vel ikkje akkurat på den bilen, men hva er det som er så galt med fargen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 galt med fargen? *kom å få sukkertøy* minner om en candystore.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Fargen var pen den! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå