fofo Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 hallais, jeg er innehaver av en meget flott e36 som fortjener en hellakkering,i nabolanda, jeg har tenkt tanken på å dra til utlandet å ta det som en jentetur i slengen, kan dere hjelpe meg med alt som jeg bør ta hensyn til, med tanke på alt, hvor finner jeg disse lakkeringsverkstedene og skal jeg fremme bestilling skriftlig for å være på den sikre siden, hva kan jeg forvente, noen som har negativ erfaring så kom med det, hvilket land,sted etc everyyyything is relevant. å jeg er ikke den som er gnien med penger når det gjelder bilen . så hellakkring står først å fremst på agenda å seidl stylingsett skal monteres på før jeg drar, vurderer også å skifte om fargen til noe helst sykt,kom med tips. alt tas i mot med smil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Hei, jeg har noe erfaring fra bilreperasjon i Polen, (Var på NRK FBI også) noe av problemet er å finne dyktige folk, det er ikke bestandig like lett men når du finner noen som er flinke er det ofte verdt å ta vare på det. Hvor langt skal du reise? Hvor mye penger skal du bruke? Et tips er nok ikke å montere kittet først det er billigere og enklere å lakkere det for lakkerer om det er løst, da blir det jo uansett ikke knater etc på bilen, alt blir lakkert og ser bra ut også om du skulle måtte demontere det igjen senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fofo Skrevet August 13, 2006 Forfatter Share Skrevet August 13, 2006 hvor i polen snakker vi om, og hva pris er det du har erfart? det med stylingsettet høres fornuftig ut,tenkte det samme selv. kan du henvise til noe kontakt informasjon så hadde det vært ypperligt, håper de snakker engelsk............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå