Sir Hofstad Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Etter å ha byttet skiver,klosser, slitasjevarslere (flere) får jeg ikke bort lyset i instrumentpanelet. Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TexWiller Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Kjør noen mil så forsvinner den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 13, 2006 Forfatter Share Skrevet August 13, 2006 Har snart kjørt 16 000 KM siden lampa begynta å lyse!!! Var bare tvinnet sammen bak når jeg fikk bilen, og begynte å lyse litt av og på... Siden har jeg skiftet til nye varslere, byttet foran /bak osv osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TexWiller Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 da har du nok noe feil på systemet ditt. Du må nok måle deg fram til feilen, sikkert ikke uten grunn det var tvinnet sammen bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 13, 2006 Forfatter Share Skrevet August 13, 2006 Peiling på om dette kommer frem på diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TexWiller Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Vet ikke om det kommer fram hvor eventuelt bruddet ligger på E34 men på nyere biler får man det fram med den orginale Bmw testeren ta en tlf og hør med verkstedet først, det er jo ingen vits og betale vist man ikke får det svaret man trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 13, 2006 Forfatter Share Skrevet August 13, 2006 Takker for svar... Får følge ledn opp i bilen og måle litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 24, 2006 Forfatter Share Skrevet August 24, 2006 ORDNET SEG!!! Kjøpte nye slitasjevarslere på Veng Norge og kjørte 100 meter så var det greit... JIPPI!!! (Kjøper aldri deler til BMW på Biltema mer!!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå