jarli Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Jeg har solgt e34en min. Mens jeg leter etter ny bil, bruker jeg en 93 mod VW vento 1.8 som jeg fikk billig.. Det virker som om det er gjennomslag i motoren (les:kommer eksos ut oljepåfyllingslokket). Dersom jeg gir litt gass, forsvinner eksosen ..Er dette vanlig? Noen som kan fortelle meg grunnen til dette?
mr.big Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Er du sikker på at det er eksos og ikke oljedamp pga tett veivhusventilasjon?
jarli Skrevet August 13, 2006 Forfatter Skrevet August 13, 2006 Er du sikker på at det er eksos og ikke oljedamp pga tett veivhusventilasjon? tja..er ikke helt sikker, men jeg regner med det, siden det er som å holde bak hånden bak eksosrøret hehe
e30 tic Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Jeg har solgt e34en min. Mens jeg leter etter ny bil, bruker jeg en 93 mod VW vento 1.8 som jeg fikk billig..Det virker som om det er gjennomslag i motoren (les:kommer eksos ut oljepåfyllingslokket). Dersom jeg gir litt gass, forsvinner eksosen ..Er dette vanlig? Noen som kan fortelle meg grunnen til dette? hvilken motor har du...ta en komp test vertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå