Ole-P Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 ligger en nyere oppdatret salgs tråd her med mere ting. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=28573 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Toppen er der også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 Toppen er der også? toppen er der den å ja mener det er en 885 topp . eneste som mangler er vell et par skruer. stepmla, kammen og vippe armene. to av vippe armene er knekt. stemplene er ikke brukandes og kammen er for slitt til vidre bruk ellers så er motoren som den er rett ut av bilen minus radiatoren da. mener å huske at startet og noe org slanger osv følger med. den er litt reinere nå en på bilde. har vasket å steam'et den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Hmm,pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 bedre å komme med bud så jeg ikke overpriser eller underpriser. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Flere bilder av lakerte deler osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Du har lagt litt jobb i å få delene pene ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Du har lagt litt jobb i å få delene pene ihvertfall. jeg gjør aldri noe hvis jeg ikke kan gjøre det 100% Alle deler er først vasket. pusset ned å steamet 2 ganger. grunnet to ganger og lakert 2-5 ganger. for å få supert resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vain Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Er du intresert i å kun selge toppen? min røyk i hælja og det er ca krise.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet August 17, 2006 Forfatter Share Skrevet August 17, 2006 Er du intresert i å kun selge toppen? min røyk i hælja og det er ca krise.. har sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 soglt girkassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 soglt girkassa? yes den er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiajo Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 hjernen har du den enda? års mod? pm meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå