compact Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av min 1996 modell e36 compact. kjøpte bilen for 6000kr rettet opp og lakkerte.et stort strev å få lakkert bilen,ble sendt mye frem og tilbake. beklager kvaliteten på bildene vil gjerne ha tips om hva som bør gjøres med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Så ut som den blei bra etterhverdt. Som tips om hva du bør gjøre med bilen kan du jo begynne med hvite blinklys rundt om, litt senking hadde også gjordt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Og større felgar på sommar...17" må eg sei er supert på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 aner jeg en case eller en international i bakgrunnen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 aner jeg en case eller en international i bakgrunnen?? jo er nok d. skuffet av at d var SÅ dårlig respons å få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 vil gjerne ha tips om hva som bør gjøres med bilen. Tja... noe sånt muligens : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=15496 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Bilen din ble fin den Men til mod's du burde gjøre, så er det bare å gjøre det så enkelt som å kopiere Maze sin Compact! Den er helt strøken *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Fin bil... 6000kroner er jo eit røvarkjøp!!! aner jeg en case eller en international i bakgrunnen?? Synest det ser ut som ein Massey Ferguson eg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rørleggersprekken Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Fin farge, men en Compact blir som en Golf med rwd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 1.stk m- tech fanger 2. stk m3 speil 40/20 senk 17" m3 felger kvite blinkers rundt om, og nye typen baklykter og takvinge så ern rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 flott arbeide, ser ut som det ble lagt masse timer ned i grunnarbeidet. var det en e28 i bakgrunnen på et av bildene?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 ble meget pen i lakken ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Nei det er nok en CASE IH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Fin farge, men en Compact blir som en Golf med rwd. Det er jo i såfall konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 flott arbeide, ser ut som det ble lagt masse timer ned i grunnarbeidet.var det en e28 i bakgrunnen på et av bildene?. takk for det er en gammel 7 serie som står i bakgrunnen i et av bildene, en MF og case international så er den saken klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå