OCK-Racing Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Er det mange her som skal dit? Er det bare for meg som er registrert her å melde meg på med bimmers.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Du velger bare Bimmers.no på dropdown-menyen i bestillingsskjemaet. Vet ikke om det er mange andre som skal, for klubbene står der fra forrige Gatebil, så det er ingen "ansvarlige" for bimmers-standen nå, men dere får jo en felles plass å stå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 ahhh.ok... Vet du om e30 klubben er ny for denne gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Nei, de står helt sikkert også fra forrige gang. Det tror jeg nok alle gjør. Litt merkelig opplegg fra Gatebil sin side, men tror nok bare de ville ha en liste over alle klubbene, og så ser de om de får påmeldinger. Regner med det blir noen på bimmers-delen.. men det går jo an å prøve å sjekke interessen litt i denne tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Nei, de står helt sikkert også fra forrige gang. Det tror jeg nok alle gjør. Korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Jeg har meldt meg på sammen med Girls go fast og de kom inn på lista nå så litt oppdatering har de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 jeg har meldt meg på nå. flere som skal inn på rudskogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå