Scirre Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Hei! Skal endelig få somla meg til å lakkere e30'n nå.. Lurte litt på sølvgrå, med svarte lister. Hva er den beste måten å gjøre det på dersom jeg skal lakkere krom-listene mine svarte? hva slags grunning, papir osv osv bør jeg bruke? Noen som aner hvor jeg får kjøpt lakk billig i butikk? Eller ca hvor mye det koster (kun lakken) for å lakkere en e30 ? Eventuelt noen nettbutikk.. Og hva slags farge syns folket jeg bør ha på lyktelistene? svarte eller sølvgrå? Takker for alle svar =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 her får du en pekepinn.. dette er min lachsilber met 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 mmm pent var i grunn akkurat sånn jeg hadde planlagt å få min til å se ut. muligens litt lysere. Hvor fikk du tak i lakk? eller gjorde du det på verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 vet ikke når bilen er lakkert... var sånn da jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 kan vel regne 1000.- per liter lakk.. 2 liter burde vel holde, litt mer om du skal lakkere motorrom, dører osv. Har du ikke peiling og skal gjøre det selv går det ofte mye mer Du må jo ha tynner, fyller, klarlakk osv også men det vet du kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå