Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

m50 turbomaskin 91mod.

cp stempler,oringa blokk,alt ballangsert veiv,staker.grenrørs manifoil,plenum innsug,hks 60mm wastegate,haltech e6x.alt modifisert til e30.m3 e36 girkasse+++++++ mail eller ring for mere innfo.

P1010046.jpg

Skrevet
lei av motoren allereide eller?
ikke lei den,den er ikke ferdig innkjørt enda ,men har nye planer..for de som er inntresert kan ta kontakt for pris og mere innfo. det er b25 som er borret ja
Skrevet
lei av motoren allereide eller?
ikke lei den,den er ikke ferdig innkjørt enda ,men har nye planer..for de som er inntresert kan ta kontakt for pris og mere innfo. det er b25 som er borret ja

Skal du ha Ärtans M5 motor? 8)

Skrevet

Vær snill å ikke sett inn en "kjip" S38 motor i den fine bilen din :D . De er så tunge, store å litt stygge er de å. Gå for S50 du.

Skrevet

hvilke ca prisklasse er det snakk om? har lyst på ny motor da jeg funderer på å bygge opp en e30 jeg har med m3 breddekit å litt div..men jeg tenkte ikke å ha en sånn kjempedyr motor i den med det første så før jeg evt ringer hadde det vært greit å vite hva du hadde tenkt. regner vel med at den ikke går noe billig..

Skrevet
Tore på sporet :lol:

Hahaha :lol:

Nei nå er jeg spent ja, tenkte på Ärtans motor jeg og, men blir spennende å se hva du vurderer i stedet for denna gromtassen her, som ser sååå nydelig ut og sikkert funker som fan! S54 i tankene også eller? :wink:

Skrevet

bare for dem som er inntresert så er selvkost på dennen motoren rundt 115-125k så billig går den ikke..men dem som er inntreserte kan jo sende meg en pm så kan man bli enige..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...