Gå til innhold

i dag er dagen for de som ikke har betalt årsavgift. :)

Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

Altså... dette er tydeligvis rent tull her i KBG. -Dette- er byen man kan kjøre i hvis man driter i årsavgift.

Hvorfor?

Det er mange (når jeg ser 2-3, så er det mange) som kjører rundt med BLÅ oblater...! Blå var ikke akkurat motefargen i år, eller i fjor, for å si det slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oblatene er på plass, så her er det bare å lene seg tilbake å slappe av :)

Du får ha kviteringen for betalt årsavgift i frontruten Gunnar, men vet ikke om det hjelper. Nå klipper de vel uten å sjekke opp mot Autosys også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i avisen for noen dager siden at de kuttet skiltene dine i år, selv om du hade alle papirer i orden vis ikke oblatene var på. Fikk slengt dem på i går etter at jeg ikke fikk dem før nå for jeg hade et gebyr på 50kr oss biltilsyne Oo (måtte opp der å betale de 50kr før jeg kunne få oblatene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min oblat først på fredag 11/8... selv om årsavg ble betalt i god tid før ff i mars. Var et j.......a pes med mas på biltilsynet og ble vist hit og dit. Dersom noen ikke har fått oblater og allikevel blir bøtelagt, gå til pressen for dette er maktarroganse. De innrømmer å ha sendt ut i flere områder :? for sent, dvs uke 2 i august og kanskje enda senere andre steder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte bilen min i mai i år, selger sa årsavgift var betalt og han huket av for " alle offentlige avgifter betalt " i kjøpskontrakten men har ikke fått de enda:S

kan man sjekke om man har betalt et sted? link? takk

Ring ditt lokale biltilsyn og sjekk med de. Du kan vel få utskrevet nye der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...