alpinweiss Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 ja da skulle jeg registrere cabrioen i dag 88 mod e30.men de forbanna femi jævlene med trang jeans på biltilsynet godtar ikke kopi av ECE/dekra godkjenning,er vel no greier om hvordan bilen var da den var ny osv eller er ikke helt sikker.den er importert vi øyvind johansen transport som forøvrig er noen suppehuer av ypperste kvalitet.de sier de har sendt den orginale til vårt firma,men den er aldri mottatt.de skulle jsekke opp nå om de hadde den,men vis de ikke har er det noen mulighet for og skaffe fra Tyskland eller noe,er rimelig forbannet,at det går an å være så jævli nøye,han sa alt var ok med arket,og det som sto der,men MÅTTE være orginalt.like før jeg slo han til andre siden av månen altså,jævla irriterende.og sist gang sa de at godkjenning av senkesett gjøre på etterkontroll etter registrering,men denne gangen sa de at d mått gjøres før det.litt av noen klossmajorer.nummeret før jeg fikk testo klikk nedpå der,så ille var det.men er det da mulig og skaffe en slik Dekra/ ECE fra Tyskland eller noe da,vis ikke får jeg jo aldri registrert hitlervogna!? er takknemlig for hjelp
Lærlingen Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 Dette kan du kjøpe hos BMW Norge for kr 3000,- Mener å huske de kan skaffe ECE-papirer for noen slanter!
Stramvaier Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 ece papriet kan du bestille fra tuv kiel . du må bare sende kopi av vognkort så får du ece paprier tilbakee. det kan være litt vrient til tider å få tak i ece papirene har akkurat slitt utrolig hardt med dette selv. men Jan lervik ved tyskland.org fikser slike ting veldig bra. han tar 1500 kr få å fikse ece papirer for deg. all info du trenger finner du på tyskland.org. har du noe mere spørsmål er dte bare å sende meg en pm
Gunnar Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 Heh.. ærlig talt trådstarter. Er det rart at de vil ha original av ECE/EEC-papirer? Det hadde jo vært kjempeenkelt å lage noen falske slike papirer om de hadde godtatt vanlige kopier, og vi hadde endt opp med mye rart på veiene.. det skal jeg love deg! ECE-papirene skal ha vannmerker osv. og være kopisikre, og det har jo et poeng. Jeg tror kanskje du bør roe ned et par hakk både overfor biltilsyn og politi (ref. annen tråd av deg), så går nok alt så meget bedre..
stian329 Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 Jeg tror testosteron nivået ditt er litt for høyt.
alpinweiss Skrevet August 15, 2006 Forfatter Skrevet August 15, 2006 er det rart jeg blir sur når de sier forskjellige ting for hver gang jeg er der og dene ene personen jeg snakket med sist sa at ECE kopien var godkjent men den gangen her var det en annen person som jeg hadde time med,og han sa nei.og først sier han ene at senkesettet får jeg innkalling på å godkjenne etter registrering,mens han andre sier at jeg må gjøre det før registrering.dessuten er det jo nesten en måneds ventetid på å få time.
alpinweiss Skrevet August 15, 2006 Forfatter Skrevet August 15, 2006 I molde hadde vi ingen oproblem med dette når vi registrerte vår 316i 89 modell,med kopi av ECE.ja mulio jeg bør roe ned temperamentet litt,men har prøvd i flere måneder nå og irriterer meg at de sier ting som ikke stemmer.
Espen M33 Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 I molde hadde vi ingen oproblem med dette når vi registrerte vår 316i 89 modell,med kopi av ECE.ja mulio jeg bør roe ned temperamentet litt,men har prøvd i flere måneder nå og irriterer meg at de sier ting som ikke stemmer. Da har du vært heldig. Det går IKKE i dag! de har blitt rimelig mye strengere på dette, og det er forståelige grunner til det.
Espen M33 Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 I molde hadde vi ingen oproblem med dette når vi registrerte vår 316i 89 modell,med kopi av ECE.ja mulio jeg bør roe ned temperamentet litt,men har prøvd i flere måneder nå og irriterer meg at de sier ting som ikke stemmer. BTW: importere 89 316 ? Adminedit (bmwE9): Nå har du referert til det samme innlegget fra alpinweiss to ganger på rad... det er unødvendig og virker for oss andre veldig rotete. Hvis du har flere kommentarer til et annet innlegg fra den samme forfatteren bør du evt. samle alle dine svar i et innlegg...
alpinweiss Skrevet August 15, 2006 Forfatter Skrevet August 15, 2006 I molde hadde vi ingen oproblem med dette når vi registrerte vår 316i 89 modell,med kopi av ECE.ja mulio jeg bør roe ned temperamentet litt,men har prøvd i flere måneder nå og irriterer meg at de sier ting som ikke stemmer. BTW: importere 89 316 ? ja,2 stk 316i og 2 stk 320 cabrio og 1 alpina. 316i er de mest strøkne man finner i tyskland,sier jo seg selv,ungdommer kjører 320/325.eldre gestapo tyskere kjører 316i. dette er et relativt dårlig bilde av den,så ser ikke så tøff ut,skal ordne et bra et senere,helt OK bil
Espen M33 Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 Vel. Det står en 89 325i med M-tech2 pakke hjemme på tunet her. Den er dønn original og har hatt en eier som ikke akkurat kan kalles ungdom. Så det finnest unntak..
alpinweiss Skrevet August 15, 2006 Forfatter Skrevet August 15, 2006 så sant så sant,og oppdrive slikt er ikke hver dagman får mulighet til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå