Mikaelft Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Hei. Jeg tenker på å kjøpe denne suben: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1048 30.9 liters kasse er jo ikke all verden:) Tenkte å snu den mot passasjersetene. Noen andre som har bilder av sine stereoanlegg? Og er det god plass til 10", må jeg vinkle den mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Jeg hadde 10" i min tidligere cab, bassen skal vel helst være vent ut. Tror også du vil slite med å få plass til 10" samt kassa innerst i bagasjerommet. Jeg hadde kasse som var formet etter bagasjerommet (taket på bagrommet) og hadde reflexrøret ut mot skiposehullet. Ga bra lyd det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Ok:) Men du vet vel at bassrefleksrøret og subben skal peke samme vei for å gi best mulig lyd. Skal ha begge to pekendes mot skiposehullet. Vil tru det går an dersom man vinkler subben litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Da må du vinkle en god del.. Jeg har strevd mye for å få plass til 10" i min cab.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Bilradiospes. sa at det funker med 12" og, så en 10" vil nok gå greitt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå