Gunnar Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Vet det er en del her inne fra Horten/Tønsbergsområdet, hvilke M-biler i området kjenner dere til? Så såvidt en E30 M3 i Borre-rundkjøringen i dag.. så ut som den var hennarød og pen. Noen i området som har den? Ser ellers veldig sjelden M-biler i området.. bortsett fra en M5 touring jeg har sett et par ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Vet det er en del her inne fra Horten/Tønsbergsområdet, hvilke M-biler i området kjenner dere til?Så såvidt en E30 M3 i Borre-rundkjøringen i dag.. så ut som den var hennarød og pen. Noen i området som har den? Ser ellers veldig sjelden M-biler i området.. bortsett fra en M5 touring jeg har sett et par ganger. Jeg har en hennarød en, men har ikke vært ute å kjørt i dag. Bor på Vear utenfor Tønsberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 hehe kansje du skal skjekke garasjen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Gikk en M5 sedan E34 her ifjor iaf. Tror den er solgt nå. Ellers er det lite med M ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 hehe kansje du skal skjekke garasjen din HEHE! Den er nok på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Gikk en M5 sedan E34 her ifjor iaf. Tror den er solgt nå. Ellers er det lite med M ja. Det går vistnok en E34 M5 på Tjøme, uten at jeg vet mer om den. Har også observert en Techoviolet E34 M5 sedan ved et par anledninger. I tillegg er det vel en E34 M5 tilsalgs i Sandefjord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Gikk en M5 sedan E34 her ifjor iaf. Tror den er solgt nå. Ellers er det lite med M ja. Det går vistnok en E34 M5 på Tjøme, uten at jeg vet mer om den. Har også observert en Techoviolet E34 M5 sedan ved et par anledninger. I tillegg er det vel en E34 M5 tilsalgs i Sandefjord. Den på Tjøme var den jeg snakket om Men nå mente vel Gunnar biler i Horten/Tønsberg..ikke Vestfold generelt. Da har vi jo en M-roadster i Larvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Jeg har en hennarød en, men har ikke vært ute å kjørt i dag. Bor på Vear utenfor Tønsberg. Jon jo. Må nesten få sitte på en dag da. Hehe. Drømmebil detta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Jon jo. Må nesten få sitte på en dag da. Hehe. Drømmebil detta. Hmm. Hvem der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Er det du som kjører rundt med bare et kjørelys bak? Har sett deg et par ganger på tjøme, men har ikke fått sett på bilen din enda kjøpte du av Helge til slutt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Er det du som kjører rundt med bare et kjørelys bak? Har sett deg et par ganger på tjøme, men har ikke fått sett på bilen din enda kjøpte du av Helge til slutt eller? Hmmm, har vel ikke vært på Tjøme med M3en enda. Da må det evnt være den Gunnar har observert. Tror heller ikke jeg mangler et lys bak. Kjøpte av Helge ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Jon jo. Må nesten få sitte på en dag da. Hehe. Drømmebil detta. Hmm. Hvem der? Kamerat av bror di. Jon jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 skal dere c m biler må dere til molde vett. når jeg hadde m5en min gikk det 7 m5 er her. ha ha ha liten by med masse M sikkert for molde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 Kan jo også godt tenkes at det var noen forbipasserende som skulle med ferja. Er en del biler som passerer gjennom Horten/Borre på vei til Horten-Moss ferja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Jon jo. Må nesten få sitte på en dag da. Hehe. Drømmebil detta. Hmm. Hvem der? Kamerat av bror di. Jon jeg også. OK. Vi får vel ordna en prøvetur en dag vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå