bimmerlover Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 Går bare og venter på bilen min, som begynnte å brenne. Får den igjen fra verksted om 1 uke.. Har kjøpt styling og MASSE stuff.. Komplett BodyKit fra danmark: Front- og Bakfanger, sideskjørt, bakrutesenker og spoiler. Andre deler som er kjøpt er: Hella Svarte Angeleyes, Luisi 30cm ratt, AC Scnitzher og M-Power-effekter (Klistremerker, Emblem, AC Scnitzher girkule og pedaler), Børsta stålinteriør, bestilt Lakkering(hvit med svart panser) og hvite instrumenter! Så har jeg kjøpt AC Scnitzher 30hk Chip, KN-filter og justerbart senkesett.. GLEDER MEG SÅ JÆVLI!!! Bilder kommer underveis i prosessen..
Schnellfahren Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 30 HK Chip på en iS? Den er jeg litt spennt på......
Ole-Magne Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 30 HK Chip på en iS?Den er jeg litt spennt på...... 30 hk? er litt optimistisk det da... max 8hk vil jeg tro. Kostet denne masse?
Ole-Magne Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 30 HK Chip på en iS?Den er jeg litt spennt på...... 30 hk? er litt optimistisk det da... max 8hk vil jeg tro. Kostet denne masse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå