E36Cab1 Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Så snart ryggen min blir brukendes igjen(prolaps operert) har eg planer om å ribbe cab'en TOTALT i deler. Er en 94 mod med sort skinn interiør,1.8ltr M43 motor gått 135k(motor/gear tipp topp) + + +. Lurte litt på om det er noen her inne som har peiling på ka slikt går for i priser? Hadde tenkt å selge interiøret komplett(framstoler/baksete),og resten alt ettersom interesse. Oppheng,bremser, ALT skal vekk Noen med intr/ forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Jeg vil ha alt det elektriske til cab,n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 hvordan er framsetene da?? bilde?? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Jeg trenger fremre vindusheismotor til venstre side. Hvilken farge er det på taket? Noen har såklart lekt seg med kniv igjen. Byttet det forrige ifjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå