RWDF Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 http://www.yourdailymedia.com/media/115 ... Wrong_Guy_ Litt lang kanskje, men morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Filmen stopper på 01:55 så jeg skjønte ikke helt poenget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Hmm, da er det noe galt. BMW-fyren lurer dem med inn på en avsides blindvei og trekker en pistol mot dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Samme her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Skit. Slett tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 var ikkje masse tøff han der med balltreet,når han fekk pistolen i trynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Lasta ned filmen nå. Virker som det funka bedre Haha, jævlig bra slutt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 http://www.filecabi.net/video/billyscamera.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Han fikk som fortjent der gitt.. haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Heftig! Dette beviser at man aldri kødder med en BMW eier!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Ha Ha Ha... Det er jo faen gale når far og sønn er ute å kjører etter en fyr for å banke han pga en trafikkfeil.. Fikk som fortjent hvertfall. Må jo være litt av et adrenalinrush. Nesten som jeg skulle ønske det var meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Far og sønn? Så jeg SÅ feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Syns det ble sagt i filmen jeg Mulig eg tar feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Tror den far og sønn-bemerkningen var ment som en fornærmelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 ååå, Jaja.. Han med balltreet så jo ut som en vaskekte hillbillie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå