ehrnst Skrevet Juli 1, 2013 Skrevet Juli 1, 2013 hvordan er den AKG girstanga? bilen min brukes på gata og, men det har du kanskje ikke fått testet
thorbis Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Skrevet Juli 1, 2013 nja den er grei nok når du lærer deg den. rota mye til og begynne med. gatebrukt blir den nok litt knotete til uten at jg har prøvd det.
gkw89 Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 da ses vi! sladd ekstra mye forbi rød hilux rescuebil om jeg kjører og ikke krabber under andre biler
spruddel Skrevet Juli 20, 2013 Skrevet Juli 20, 2013 Var gøy å se igjen denne Thorbjørn Tok en del bilder av deg på banen idag.
Kristian Skrevet Juli 20, 2013 Skrevet Juli 20, 2013 Dette er en stk crazy e30! Det samme gjelder eiern
thorbis Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Skrevet Juli 20, 2013 spruddel : moro og høre. sitter med et stort glis om munnen etter all kjøringa i dag. kun bytta dekk og fylt bensin i dag. bilen funker helt knall!! er bare og legge ut alt du har her eller sende de på mail til meg kristian: hehe nja veit ikke det, men den kommer seg. den ser rimelig rasert ut nå, men en liten shine så er den fin igjen. brukte opp 14 bakhjul i dag så nå må det handles mer dekk. for deler trenger jeg tydligvis ikke etter den missbruken som var i dag så holder det bra. er 4 og 5 gir hele banen
thorbis Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Skrevet Juli 21, 2013 gromt bilde fra https://www.facebook.com/emillmedia mvh
|Ole| Skrevet Juli 21, 2013 Skrevet Juli 21, 2013 Den bilen din er så forbanna riktig! Den har det eg likar å kalle ekte "DriftStance" !! E30Meet dekalet på sida ga den siste høydaren!!
thorbis Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Skrevet Juli 21, 2013 hehe takk for det. er superfornøyd hvordan all dekoren og reklamen ble. kommer nok på litt mer nå snart, men det er classy, så det blir ikke feil. bilen har fungert over all forventning etter noen stressa uker føre e30meet. ikke en stor barnesjukdom enda. kun en servoslange som har hoppa av ellers har det ikke vært noe. skal gjøre noen endringer på understellet så den får litt mer grep foran og bak. ellers blir den og se på både E30meet i august og bmwccn i september.
Jørgen-A Skrevet Juli 21, 2013 Skrevet Juli 21, 2013 Rå denne nå ja:) og ett bra bevis på ett e30 ikke trenger mongo forstilling for og ligge brett
thorbis Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Skrevet Juli 21, 2013 hehe ja jeg er veldig enig Jørgen, men merker jeg savner litt rattutslag, men det er uner konstruksjon. og nei det er ikke weisFAG forstilling
Jørgen-A Skrevet Juli 21, 2013 Skrevet Juli 21, 2013 Ja rattutslag er gull. Skal forbedre det på min og:) men det er mulig å få til det uten att bilen blir helt ødelagt utsenemessig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå