Sperre Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 Har en stabbstagforing som synger på sitt sitt siste vers nå, har bestilt slik at jeg får byttet begge. Hvis det er noen som har byttet dette selv så kunne det vert veldig hyggelig om dere hadde noen tips å komme med !
Mr_Sunde Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 Hvis det er noenlunde likt som på E36 så er det en grei sak å få til. Regner med det er de to foringene som holder stabstaget på plass du snakker om. Da er det bare å skrue løs festene og plukke av de gamle og sette på nye for deretter å skru fast igjen. Tar 10-15 min å fikse det. Er det lenkarmene du skal bytte så tar det litt mer tid, men er en forholdsvis grei operasjon det også. Kan jo vere greit å jekke opp bilen og sette den på noen bukker.
Sperre Skrevet August 16, 2006 Forfatter Skrevet August 16, 2006 Hvis det er noenlunde likt som på E36 så er det en grei sak å få til. Regner med det er de to foringene som holder stabstaget på plass du snakker om. Da er det bare å skrue løs festene og plukke av de gamle og sette på nye for deretter å skru fast igjen. Tar 10-15 min å fikse det.Er det lenkarmene du skal bytte så tar det litt mer tid, men er en forholdsvis grei operasjon det også. Kan jo vere greit å jekke opp bilen og sette den på noen bukker. Takk for svar ! Skal bare bytte de to foringene som holder stabbstaget, hvis det er noenlunde det samme som på e36 så har jeg vert igjennom det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå