Gå til innhold

Noen som vet av gammelbilen min?

p10
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en e30 323 (85 mod) som jeg eide for noen år siden. Den har reg nr ND 82169 og befinner seg mest sansynlig ett eller annet sted i Troms!

Den skiftet eier sist i fjor høst. Da var den til salgs utenfor Finnsnes, der den hadde stått ca ett års tid. Den nye eieren hadde visst planer om å bygge turbomotor i den...

Dersom det er noen som vet hvor bilen befinner seg idag, og eventuelt hvordan prosjektet går, så er jeg interressert i info! :D

Dersom den er til salgs kan det godt hende jeg er interressert i å kjøpe den også... :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bump!

Anyone?

Fikk et tips om en som bodde i området rundt Karlstad... Har sjekket litt, tror ikke det er han... Kjører en 4dørs mørk blå e30 med rieger-kit såvitt jeg husker!

Kan jeg spore bilen via biltilsynet, siden jeg vet reg.nr??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager sier alle at man skal si man er en potensiell kjøper når man skal snakke med biltilsynet om en bils historie? Man kan bare spørre etter det man ønsker å vite, trenger ikke ha noen unskyldning. Kanskje litt OT men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

På tide med en *bump*!!! :)

Har ikke hatt tid til å etterforske den siste tiden, så jeg har ikke funnet ut noe mer!

Er det noen som har noen tips?? Skal forsøke å få lagt ut et bilde av den savnede i løpet av uka!

Tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...