Ole@Automote Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 Alt er til e36 coupe Jeg har *1 pasasjer stol grått stoff *2 fram stoler i samme stoff lite hull fører stol * komplett baksete med seler og de putene på siden. grått/svart stoff * 2 sett med side paneler grått stoff. Jeg har også ett komplett stoff interiør til coupe dette selger jeg. Det følger med fram stoler, bakseter og bak panel. Tenkte å lufte 2000kr for det kom med bud. Jeg kan eventuelt sende bilde av det. JEG SENDER IKKE!!. Hvis ingen vil ha det så hiver jeg det på dynga Begynner å ha for mye rot liggende nå.
Ole@Automote Skrevet August 16, 2006 Forfatter Skrevet August 16, 2006 Jeg kaster de jeg hvis ingen forbarmer seg over dem
BMW 2002 Fredrik Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 Alt er til e36 coupeJeg har også ett komplett stoff interiør til coupe dette selger jeg. Det følger med fram stoler, bakseter og bak panel. Tenkte å lufte 2000kr for det kom med bud. Jeg kan eventuelt sende bilde av det. Kan du hive inn noen bilder av dette komplette settet?
Ole@Automote Skrevet August 17, 2006 Forfatter Skrevet August 17, 2006 Må jeg virkelig betale for å bli kvitt BMW deler????
Micro_RaCeR Skrevet August 17, 2006 Skrevet August 17, 2006 jeg vil svart gjene ha de dørtrekka, eller alt, men får ikke henta de. skal ikke til kristiansand i helgen da?
Ole@Automote Skrevet August 18, 2006 Forfatter Skrevet August 18, 2006 hvis du kjenner noen lastebil sjåfører som passerer så kansje du får trekka dine (har foresten ikke dørtrekka, bare de baki)
Morten_N Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 interessert i to framstoler som passer sedan (e-36). Men skulle hatt dem til elverums distriktet da.. hmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå