Ole@Automote Skrevet September 2, 2006 Forfatter Skrevet September 2, 2006 Buuuuummmpppp Nå er det like før jeg kaster det!!
Mr_Sunde Skrevet September 2, 2006 Skrevet September 2, 2006 Hvor langt er dette fra Trondheim? Sør/nord/øst/vest?
Ole@Automote Skrevet September 6, 2006 Forfatter Skrevet September 6, 2006 det er 8 mil sør for trondheim komigjen nå så slipper jeg å kaste det her!!
-oddi- Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Hallo,funker baksetene på coupe til sedan da?, Isåfall er det midtarmlene på baksetene?,og hvor mye for baksetene?. Mye slitt baksetene?,Har du noen bilder av de?. Ble kanskje litt mange spørsmål
Ole@Automote Skrevet September 7, 2006 Forfatter Skrevet September 7, 2006 desverre coupe bakseter passer ikke på sedan
Big_AL Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 jeg trenger hatte hyllen til en 92 coupe?? jeg kan betale frakt hvis du kaster det inn i posten og 200 kraftige rumpespark?
Ole@Automote Skrevet September 7, 2006 Forfatter Skrevet September 7, 2006 jeg har desverre ikke hatthylle Men dæven jeg har mye anna rot
Dirty Skrevet September 14, 2006 Skrevet September 14, 2006 autoart skrev: desverre coupe bakseter passer ikke på sedan med litt modding passer det fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå