TorErling Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 Hei Ønsker å kjøpe baksete til E34, Må være i bra stand, og i samme farge som på bildet. (mørke grått)
e330sa Skrevet August 18, 2006 Skrevet August 18, 2006 Hei Har et baksete, men tror det er litt lysere, skal ta en titt på det hvis det er av intr. Mvh. Steinar
TorErling Skrevet August 18, 2006 Forfatter Skrevet August 18, 2006 ja ok, skulle likt å visst hva fargen på intriøret mitt heter Noen som vet?
Nino Skrevet September 1, 2006 Skrevet September 1, 2006 detta er vel slik "vanlig" velour? mulig du kan kjøpe mitt. må bare se om jeg skal kjøpe det andre interiøret først:P
TorErling Skrevet September 2, 2006 Forfatter Skrevet September 2, 2006 jaa, er velour greier, men jeg har sett på en del bakseter.. og jeg finner ikke akkurat samme farge .. små nyanser i forskjel! sikkelig irriterens!
Hylland Skrevet September 11, 2006 Skrevet September 11, 2006 Hvorfor kjøpe nytt... jeg har ett som er helt likt, men kan ikkje selge det før eg har kjøpt nytt sjølv!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå