ConCon Skrevet August 17, 2006 Skrevet August 17, 2006 Når jeg setter vindusviskerhendelen på hakk 2 så går den fremdeles på intervalen, isteden for kontinuerlig som er normalt... hakk 1 (interval) og 3 (turbo) fungerer som de skal. Nivå 2 går på intervalen selv om det regner mye og bilen er i fart... Hva er galt?
Mr_Sunde Skrevet August 17, 2006 Skrevet August 17, 2006 Det er kanskje en giver som ikke fungerer. På nivå 2 så skal viskeren gå på intervall når bilen er i ro, så det er kanskje mangel på et signal som gjør det. Kan jo vere noe så enkelt som brudd i en ledning sånn at styreenheten ikke får signal om at bilen er i bevegelse.
ConCon Skrevet August 17, 2006 Forfatter Skrevet August 17, 2006 Har tenkt på det med mangel på signal selv... hvordan fikser jeg eventuelt det da?
Champ Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 har samme problemet selv , det jeg lurer på er : hvor ligger den delen som styrer dette ? har ikek peiling på hvor jeg skal lete etter brudd eller kontaktfeil
Champ Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 opp!! ingen som vet hvor de forskjellige delene befinner seg ? Jeg har fortsatt dette problemet og nå er også intervallene på hakk 1 blit mere ustabil og viskeren følger ikke de gitte intervallene og går ofte litt fortere en det intervallet på hakk 1 normalt skal gjøre. hvor finner jeg Rele og div som styrer dette ???
Frode H. Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Viskerene får signal fra speedometeret så punkt 1 er iallefall at det må virke. Hvis speedometeret ikke virker kan det være kontakten på difflokket som feiler. Dette er iallefall et av de vanligste feilene.
Champ Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Speedometeret fungerer helt fint hos meg. har i det siste holdt litt på med stereoen , ligger det noen ledninger bak stereoen som har noe med viskerne å gjøre ? og jeg har enda ikke funnet ut hvor releet og slikt ting til viskerne befinner seg !!
ConCon Skrevet November 16, 2006 Forfatter Skrevet November 16, 2006 Hoi. Jeg har ikke funnet noe som helst, kjører fortsatt rundt med dette fine viskersyndromet.. Noen som vet noe? Virker jo som dette er et vanlig problem...
Champ Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 fanken heller, jeg er lei av å ikke ha dette i orden , blir å åpne litt rundt viskerne til helga hvis jeg får mulighet, ta av dekslet under frontruta og se hvor ting går , se om det finnes noe rele under der en plass.
Håvard ///M3 Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 Jeg hadde et problem med at mine viskere gikk konstant på hakk to. Jeg byttet en svart boks under sparkepanelet på førersiden som det står wi wa II på, da ble det i orden.
Champ Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 mine er faktisk blitt i orden av seg selv, mener de ble i orden etter en tur i vaskehallen hva med deg Concon?
Torbjørn H Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 vet ikke hva som feiler deres hviskere... Men det har hendt meg flere ganger at viskerne mine stopper å virke når jeg kjører i høye hastigheter, og de steinstår! Må skru av tenninga og la bilen stå en stund før de virker igjen.. Aner ikke hva årsaken er, flere som har vært borti dette fenomenet?
Champ Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 ok, så var det tilbake til gamle takter !!!!!!! 10 min etter jeg skrev at viskerne var blitt i orden en stund så skulle jeg ut å kjøre på en jobb og da virka dem pokker meg ikke lengre !!! når jeg nå setter dem i hakk 2 så går dem på intervall igjen, klikker snart på disse viskerne! Håvard!! hvilke problemer var det du hadde med dine viskere som lot seg fikse ved å bytte med den boksen ? hva kostet den boksen og hva gjør den ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå