Gå til innhold

S: 95mod 328 compact m/kompressor. SOLGT til Molde. :D


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Poenget med forum er ikke å slenge negative kommentarer i en salgsannonse..

Jeg sier ikke at det gjelder denne annosen, men hvis man vet at noen selger en bil som er alt annet enn bra så er det ikke lov å si i fra ?

På hvilket grunnlag kan du si at denne bilen er dårlig da?

Hvor leser du at jeg sier at denne bilen er dårlig?

Adminedit (Fredrik): Hvis din uttalelse ikke er relevant i forhold til annonsen... er mitt forslag at du lar være med å poste innlegget. Din uttalelse kan tolkes som om du vet noe om bilen vi andre ikke vet og det er absolut ikke sympatisk overfor annonsens forfatter. Hvis du derimot på et generelt grunnlag mener at salgsannonsene burde være et sted der man kan opplyse folk om det man evt. vet om en bil og/eller eier... bør du skrive det i klartekst så uttalelsen ikke kan misforstås. Er det annet du evt. ønsker skal være annerledes her inne er du velkommen til å sende administratorene/moderatorene en mail eller PM med dine forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, så var det denne bilen da... Bump igjen...

Kom med noen seriøse bud nå. Hadde helst sett at jeg ble kvitt den før snøen kom.

Bilen står trygt og godt lagret nå og bare venter på ny eier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ingen som vil ha den flotte bilen din maze? Prøvd med innbytte da?

Virker ikke slik gitt.. Og ja, tar alt i innbytte.. Så lenge det er originalt og ikke som den jeg har. (Skal kjøpe bil i butikk muligens, og da funker det dårlig med slik bil jeg har)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du villig til å vurdere gå ned i pris? har kanskje en bil som intresserer deg..E46 cab. kan send meg pm.

MVh Stian S

Har jo allerede slått av 10000 da. Men som jeg har skrevet, kan gå ned enda mer, men da tar jeg av felgene og leverer med 17" istedenfor. Og stereo'n følger evt heller ikke med (230000 uten stereo). Da kan jeg gå ned litt. 220000 evt uten felger.

Hva slags e46 cab, bilder? Og evt pris. Denne er da original?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...