Gå til innhold

1985 BMW 528i


rolfi
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo.

Skal selge E28'n min nå, har ikke tid til å ta vare på den så den må nok bare gå. Jeg har ikke bilder annet enn de Hankook la ut når han solgte den!

Jeg legger de ut her, så får du si ifra om jeg skal ta de bort igjen!

1090909-bilde6-img_2528.jpg

1090909-bilde5-myengine.jpg

1090909-bilde2-frmeca.hejlebilenher.jpg

Det heftige bakskjørtet og TRX felgene følger ikke med!

Bilen går greit, når den blir varm holder nåla seg i midten uansett, diverse blå interiørdeler er nå svarte. Høydejusterbart førersete som er litt slitt. Men ikke noe ekstremt!

Er det noen spørsmål så bare kom med de!

Tar imot bud, må få bilen vekk. Bilen står på Ålgård!

Må forresten også nevne skaden på døra! Det er ikke på bildene, men døra har blitt bretta utover, så den er bulkete. Det samme er skjermen på den siden! For å fikse dette må A-stolpen slås inn og punktes og dør og skjerm må byttes.

Bakre lyddemper mangler også!

Bilen er rusta i gulvet og rundt om ellers.

Er det noe du lurer på så skriv her eller send PM.

Kan også treffes på tlf 95931835.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger du bilen med front fanger?

hvilke felger selger du den med?

noe som har blitt gjort etter jeg solgte den?

er litt intressert i å kjøpe tilbake, ettersom jeg har fått plass nå:P kan legge ut bilde av skaden hvis det er ønskeligt

Hehe, ja frontfangeren følger med ;)

Ang. felger så tror jeg det blir stålfelger som følger med.

Hvis du har bilder av skaden så legg ut =)

Det som er gjort etter du solgte den er at det er ca en million løse ledninger som er tatt ut, baklyktene (de originale) er polert med autosol på krommen og lakket over med klarlakk så de ser ca nye ut, frontfangeren er skrudd fast, har satt inn nye relèer og sikringer, så nå fungerer kupevifta. Bulken i gulvet er slått ned og baksetene og beltene bak er vaska. Har polert lakken også, men det er vel noe av det mer ubetydelige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...