vinnipoo Skrevet August 18, 2006 Skrevet August 18, 2006 hei er det noen som har en forsterker som de skal selge for en billig penge? min 4 kanals tok kvelden da vi skulle flytte den over i nye bilen! har ikke tenkt og bruke så sykt mye penger på den.
propan Skrevet August 18, 2006 Skrevet August 18, 2006 Jeg har en 4 kanals Panasonic sak,pm hvis interessert. Eller muligens 6 kanals,usikker,den er stor.
Joachim ///Cabriolet Skrevet August 18, 2006 Skrevet August 18, 2006 hei er det noen som har en forsterker som de skal selge for en billig penge?min 4 kanals tok kvelden da vi skulle flytte den over i nye bilen! har ikke tenkt og bruke så sykt mye penger på den. Hvis du ikke er int i og bruke så mye penger, hvorfor ikke da prøve og fikse den? Jeg har fått fiksa 2 forsterkere. På de var kondensatorene ødelagte. kosta i underkant av 1000kr.
Arnefles Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 Hflesvik her inne har en JBL decade forsterker,den får du nok for kr 500. Er strøken og i god stand! Lite og pent brukt,har evt bilde av den. Den har low/hi-pass filter.2-kanal,drar 2*10 dynabel nå,går fint.Selv om ikke kjempetrøkk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå