gematu Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Hei Jeg skal sote vinduene mine bak, Er det noen film som er bedre enn andre? Hva med Autospar sin, eller Biltema?? Hvordan gå frem? Bruke såpevann, og skjære først og lime etterpå? Er nybegynner i dette så håper på svar. Ihvertfall hvor jeg kan få tak i god solfilm. Hva må en gjøre når vinduet er buet. Blir det ikke sprekker her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 brukt biltema.. er bra.. vi tok ut vinduene 1 og 1 vi og la sot filmen over og kutet av..der etter tok vi såpe og sprutet åver med sprut flaske.. og la filmen over og dro ut bobblene.. og små kuttet sånn det ble fint.. og til slutt tok vi klar neil lakk på topen av vinduet før vi tørket den med føner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 det blir ikke sprekker.. må bare være nøye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Anbefaler grønnsåpe og vann i en spraykanne. Dette gir et fint resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå