maartn Skrevet August 18, 2006 Skrevet August 18, 2006 Hvilken motorrens (som man putter i oljen) anbefales? Noe spesielt som virker bedre enn noe annet? Skal skifte til Castrol Magnatec i morgen og tenkte jeg skulle prøve motorrens i samme slengen :>
Gunnar Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Tror de er like gode/dårlige alle sammen.. Det har vært diskutert en del rundt dette på forumet, og noen mener det beste er å bruke diesel. Selv har jeg brukt det de bruker hos Fjetland (VW-Audi forhandler i Stavanger) som heter Forté Motor Flush. Det kom helt klart ut mye svart drit, men jeg merket ikke store forskjellen hva tikking og slikt angår..
Mr_Sunde Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Jeg har brukt Forte på min E36 318(M40B18) og det fungerte veldig greit. Har nesten ikke tikking på den lenger. Denne Har nå gått 311 000km.
JE Motorsport Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 ProTec har jeg kjøpt, som jeg skal prøve ved neste oljeskift. Skal iflg rykter jeg har hørt være veldig bra,hadde også mye dokumentasjon for virkning/effekt og tester. Har forøvrig nettopp kjørt bensinrens fra ProTec, skal bl.a få vann i bensintanken til å emuglere og rense opp dysene. Det ble kjørte en demo på dette på min tidl. arbeidsplass, hvor bl.a Co% ble målt før og etter med possitivt resultat.
Espen M33 Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Jeg har brukt Forte en rekke ganger, og stort sett med positive resultater. Men av og til hjelper selvfølgelig ikke motorrens. Er kammene, vippearmene utslitte, så er de utslitte.
Kenneth BMW Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Hei Se om du får tak i noe som heter FX1! Det er noe jeg selv har brukt og selgt fikk masse gode tilbake mld.
maartn Skrevet August 19, 2006 Forfatter Skrevet August 19, 2006 Jeg har aldri prøvd noe motorrens, så er verdt ett forsøk Takker for svar alle.
Odlaen Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 http://www.tunap.com/englisch/allgemein/frameset.html Anbefaler Tunap sine produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå