BMWPower Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 Syns den står ved siden av en lilla E30 325icab på noen bilder. Stemmer det??
325ti Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2006 den står ved siden av en sort e30 cab m3 replica. 325i dog. maartn hva tenker ud på? pris? hadde en kjøper men pengene han skulle bruke på bil ble brukt til lån i steden, var en og titta på bilen i dag. så vi får se;) takker for comments folkens. allti hyggelig med positive tilbakemeldinger=)
maartn Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 tenkte pris ja.. så det blir ikke m3 på deg?
325ti Skrevet November 2, 2006 Forfatter Skrevet November 2, 2006 har bud inne på 80k nå, extra fem for spruten og delene til den. om gytten får lån så blir den solgt i løpet a uka, og da slenger jeg inn bud på m3'n så får vi se
325ti Skrevet November 2, 2006 Forfatter Skrevet November 2, 2006 ikke fått kobla opp med sprutet enda? nei. det sprutet har vist seg og vere et mareritt. ronny var klar nå og da kom seff snøen og ødela for eventuell mapping og div. så jeg selger det vell bare med bilen. om ikke den blir solgt så blir det kobla i vinter og mappa og styr til våren, da er vell grenrøret og dysene og alt på plass. så da slipper jeg og mappe oppigjen om det hadde skjedd nå. men ja!!!. det har gått ufattelig seint.
Sandersen Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 så siiiiinsyk rå også den fargen da! blir innspirert til og fortsette med mitt prosjekt når ser slik, fin innsipirasjon kilde kan vi si for all del ikke selg en e30 behold den selv de tilhører entusiaster
325ti Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 ser ut som den blir beholdt ja! så da bli de mere shining!=) litt synd egentli,hadde fælt lyst på e30 m3'n til oaf
325ti Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Skrevet Desember 17, 2006 Da fikk jeg fiksa litt saker, skifta slavesylinder,og simmeringene i bakkant girkasse, samt et oljeskift på kassa seff. deilig med tørr kasse igjen=) så har glatta meldt seg her i åleudn,så det spørs om bilen blir satt bort for vintern nå. og da blir det masse jobb=)
iverseo Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Ble jo ikke levert org med 2,5 i 85 ihvertfall
325ti Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 da er bilen parkert for vintern og skal rives i molekyler. iallefall maskina og gir delen. har dukka opp et litt uforklarlig clutch problem. men ingenting er uten en løsning=) skal se om jeg fikser noen bilder og div av videre bygging.
Rossi Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Du motte berre plokke den sønde ja, ta å disk opp me bilde, å helst nokre filma me litt dekksløsing:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå