325ti Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 blir og plukke synd ja, toppen skal sveise og nye bolter etc, kansje porting. etc. så skal de inn sintere clutch og datasprut. film finner du under aalesund gatebilklubb treff på film posten
Rossi Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Sopass ja, blir bra det.. blir det nytt grenrør i samme slengen då eller? Ska forresten helse frå nå Kleppe, han lure på katid du kjeme å gjer dej ferdi i 3 etasje..
325ti Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Skrevet Desember 29, 2006 hehe, kleppe kan suge min private! ha suge balle, sammen med yit=hehe
ehrnst Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Ble jo ikke levert org med 2,5 i 85 ihvertfall Gjorde nok det både 323 og 325 blei produsert i 85
Mauro Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Ble jo ikke levert org med 2,5 i 85 ihvertfall Gjorde nok det både 323 og 325 blei produsert i 85 I følge modell guiden her på bimmers ble den ikke produsert før 87.
ehrnst Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Da må den oppdateres. jeg har eid en 325 fra 85 Må oppdatere fakta på siden min også ser jeg. infoen her og hos meg er sikkert hentet fra samme kilde
///MoePower Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Ikke alt i modellguiden stemmer desverre.
325ti Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Skrevet Desember 29, 2006 Sopass ja, blir bra det.. blir det nytt grenrør i samme slengen då eller?Ska forresten helse frå nå Kleppe, han lure på katid du kjeme å gjer dej ferdi i 3 etasje.. nytt grenrør er under konstruksjon as we speak, gikk litt på en smell der,så må kansje maskinere en ny side til det, men vi får se.
325ti Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Skrevet Januar 6, 2007 fikk rive ut anlegg og styr som er stjelbart i dag. river ut motto neste uke regner jeg med. ta noen bilder da. bl.a svaret til den mystiske olje lekasjen min. skal dessuten teste en del saker biltema, bl.a en motorbukk! regner med det gåt godt. bilder kommer
325ti Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Skrevet Januar 30, 2007 ja!, da er det på tide og begynne og rive iallefall, har vert opptatt med fabrev og pes på kveldene nå. men neste uke! Da barker det løs. skal komme inn med litt pics og div etterhvert. skal også inn med el luke, og ny typen opptrekk til elvindua mine. har også ribba en 90 mod 318 for endel snop deler så det har tatt litt tid de også.. men nå er det bare turbo'n som gjelder fremover=)
maartn Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 Trodde motoren din var i orden jeg? Eller skal du bare ha større turbo? gira på mer guff?
325ti Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Skrevet Januar 31, 2007 motor e i orden den ja, skal inn med litt mere snop. og da skifter jeg bare pakninger og tetninger i samme slengen som den e ute. en regel jeg har. ta alt som er enkelt når den er ute.
325ti Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 da var motor ute. fikk ikke skrudd av kassa i dag pga manglende verktøy, så det bli i morra, samt henge den på motor stativet og fortsette demontering noen pics, mobilbilder så kvaliteten er ikke den beste tomt motorrom i elefanten grenrøret på hinn vinkelen grenrør av gammelt grenrør av gammelt. 4 sale btw! om noen går med m20 og føne planer coolern bakfra så det går smått om senn. planer nå er og slite av toppen og gir. skifte utgående simmering i kassa. vask. på med sintere clutch ny topp pakning samt bolter,toppen skal og til planing. muligens litt mere jobb i toppen og jeg har råd. skal holde dere oppdatert med bilder ettehvert som ting skjer. om noen er interisert,så er som sagt grenrøret til salgs. det er ikke optimalt,men fungerer.
325ti Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 fikk av kassa i dag og fann feilen til clutch problemet mitt. deler av lamellen har gått i oppløsning. så jeg fant tre fine biter med ulumskheter nedi der. skal suse inn et bilde, slik går det med orig clutch og trim sånn ser de ut pr i dag. som der ser har det knukket av deler på ringen rundt fjørene på lamellen. nå skal de inn med noe som tåler trimmen
325ti Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 fikk skrudd av innsug i dag=). ser bra ut det meste der i gården. tok av toppdekselet og fann ut at der er alt i skjønneste orden=) fant også ut at jeg har 885 toppen,som er den toppen med mest flow i til denne motoren.det lika e godt;) neste nå blir og rive av toppen og sende den til planing og trykktesting på scania! da er jeg sikker på at jeg monterer en topp som er gulle god. bestilte også extra tykk elring pakning i dag, samt nye bolter. 12:9 så spøker det for at det blir ny turbo på meg også, valget faller på en holset hx35 mest sannsynlig http://www.dsmparts.com/customer/produc ... ductid=549 noen som kjenner til disse? noen bilder far i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå