OAF Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Se her ja..Ser flott ut det her! forstår at du skal beholde bilen litt til?Jeg har også bestemt meg for å beholde M3'en,...har blitt glad i bilen,så nå skal jeg starte et lite prosjekt jeg også..med lett trimming,felger og muligens ny lakk o.s.v.. !
325ti Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 blir nok og beholde litt til ja;) og det gjør du rett i du også=) du sitter med en grom bil!
325ti Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 da fikk jeg av toppen, men slet seff en av topplokks boltene.HORESKIT!! menjeg gir meg ikke før jeg har fått den ut,selv om det blir litt pes regner jeg med. slenger inn noen bilder av sakene. litt vanskli og se, men studere derre litt vil dere se pianotråden som er frest spor til på to av bildene. bolten blei jeg så sur over at jeg ikke gadd og ofre den et bilde! satt nokk planene tilbake noen dager dette problemet. men ikkeno er umulig! den skal ut!. pluggkablene fra ford mondeo v6 toppen av,skal rive ut vippearmsakslinegen og sende den til planing til helga piantråd piantråd#2 får se om jeg stikker ut igjen i dag og gyver løs på bolten. tips mottas med stpr takk!!. enden sitter kansje 1mm over kanten på blokka...jeg tenker boring/grisepikk. har bada problenet i rustløser nå så det får godgjøre seg litt! en ting er sikkert, den blokka ofres ikke!!
Hesleskaug Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Denne var clean og pen! Ta vare på denne og IKKE selg den. du vil angre! Den er virkelig gjennomført. Kul farge også!
325ti Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 fikk konstatert at toppen er plan som fjell!. så da slipper jeg planinga, da er det bare og vente på boltene og få skrudd i hop att. fikk bremse dleer i dag så de skal på i lpet av uka. samt noen braketter skal lages, (triggersensor bla) lurer på og lakke blokka, men tiden får vise. bare dill egentli så vi får se. eller er det bestilt nye motorfester. skal avgårde og se på den kansje nye turbon på onsdagen, spennende;) så ligger el vindua og el luka og venter på og monteres. mye og ta tak i, men det liker vi;)
stian329 Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Som signaturen din sier, hvorfor ikke sveise toppen når du først har den av?
325ti Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 Som signaturen din sier, hvorfor ikke sveise toppen når du først har den av? det er under virdering, noen som vet av firma som gjør dette i VÅRES langstrakte land?
325ti Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Skrevet Februar 20, 2007 anyway, hadde ei lita økt i dag også. skifta bremsesko bake og nytt fjærsett, samt fikk på black diamond skivene forann. venter på ferodo racing klosser as we speek. fikk også skifta siste simmeringen på girkassa så nå er den tett og fin i alle ender;) slenger inn noen bilder fra dagens gjøre mål ny simmering montert
turbo_fever Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Haha, kule skiver. Nesst'n like kule som mine,, Står det noe godkjenning på eskene eller følger men noe på dem?? Bare lurte litt på det
e30 tic Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Som signaturen din sier, hvorfor ikke sveise toppen når du først har den av? det er under virdering, noen som vet av firma som gjør dette i VÅRES langstrakte land? bla annet så gjør EBB i stavanger dette. litt kjekkere å stte sammen en ny sveist\planet topp!
Pitstop Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Som signaturen din sier, hvorfor ikke sveise toppen når du først har den av? det er under virdering, noen som vet av firma som gjør dette i VÅRES langstrakte land? Visst du ringer på auto trim i trondheim, så kan du nokk få hjelp til å få sveisa toppe`n
325ti Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Skrevet Februar 21, 2007 snakka me autotrim i dag. får se hva det blir til=)
E30 2.7turbo Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 Du skriver: bilen godkjent med turbo i vognkort. ps gidder ikke mas om hvordan;) Er faktisk veldig nyskjerrig på hvoran du har fått til det!!??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå