SteffenM2 Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 Deilige felger.. Mye måtte du ut med? Send det evt. på pm
Mikke1981 Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 Tøffe felger passer bra til den fargen:) Dem tåler sikkert litt juling oxo di felga der! .?
325ti Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2007 Tøffe felger passer bra til den fargen:) Dem tåler sikkert litt juling oxo di felga der! .? på hjemme siden sies de at du skal ta i for og skade en compomotive felg og har et bilde av en wrc bil på vei nedi ei steinrøys, og ja de har et rykte for og tåle juling. fikk en go pris på dem gjennom importør. men laga et tilbud til en kamrat på samme hjula med dekk, de kom på 18 k ca.
StrexX Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 gromme felger!!! og gromt prosjekt! keepupthegoodwork;)
oddis Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Fett! 18x8 felger? Har fått inntrykk at de kun lages i den dimmen (?). Seks-eika er über
325ti Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2007 Fett! 18x8 felger? Har fått inntrykk at de kun lages i den dimmen (?).Seks-eika er über nopes. 8x17. et 16. comp lages på bestilling
TSL Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Fett! 18x8 felger? Har fått inntrykk at de kun lages i den dimmen (?).Seks-eika er über nopes. 8x17. et 16. comp lages på bestilling hva kom felgene på og hvor handla du dem?
325ti Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2007 jeg betalte litt over 8k for felga, handla dem gjennom mekonomen som jeg jobber. kollevold som leverer på bestilling. gjorde meg et kupp kan du si;)
325ti Skrevet November 10, 2007 Forfatter Skrevet November 10, 2007 lenge siden update her. så kommer en liten en nå. har plukka i stykker toppen utenom ventilene, skal bytte ventiler og tetninger og få inn alt strøkent når ny toppen er henta. forøvri renska havariblokka for brukbare deler. innmaten min ligger og venter på posten og skal hentes på mandag. da kommer vell bilder av 6 shiny stempler og råder av verste sort=) noen bilder av toppen!
325ti Skrevet November 12, 2007 Forfatter Skrevet November 12, 2007 fikk delene i dag, skal hentes, fotograferes,sikles på og lagres trygt i heimen, fikk og skivene bak, valget falt på black diamond bak også, klossen blir ebc der og regner jeg me. sugen på klosser som støver lite siden det blei hvite hjul. pics are up later this evening
325ti Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 jess, fikk henta snopet i går=) meget godkjent pakke det der ja=) så no hentes blokk i helga,få borra den til oljeretur.og sendt svineriet oppover til trondheim. får den igjen klar til toppmontering. få den i bil igjen og så skal de lages nytt grenrør. så jeg har vell et turbo grenrør til m20 til slags egentli,om noen ksulle trenge det. bilder av delene. JE stempler billet råder 135mm JE stempelringer JE senterbolter mls skjæretopp pakning arp rådebolter porr i min verden;) http://i3.photobucket.com/albums/y99/bmw325ti/S4300006.jpg
vrossi46 Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Dette ser ut som bra snacks.. har du noen mål på stempela..?
325ti Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Skrevet Desember 19, 2007 ja de ser søtt ut;) måla på stempla er overkant 83 i topp og koniske. så de er tilnærema 84mm i bunn. kommer en stor update snart. vert uten nett en stund nå så. masse nye deler og saker og ting som er kommet på bilen eller skal på bilen.
conan Skrevet Desember 29, 2007 Skrevet Desember 29, 2007 Stå på viljen din er det ikke noe og utsette på nei. Har du egentlig no regnestykke på hva denne bilen har kostet deg til nå? Men regner med at dette har vært et meget lærerikt prosjekt og at du har hatt det mye morro med dette. Får håpe du husket og spise julemat på den 24 da Må vel bare avslutte med at den bilen din er RÅ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå