Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

regne stykket har jeg slutta med for lenge siden;) men ja det har vert mye morro og mere skal det bli! fikk i meg litt ribbe ja. ver du trygg=)

• Svar 296
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

men 135 råden havner jeg på ca mellom 7,5 og 8,1 i komp. så dette akn bli morro med tanke på tenning og ladetrykk=) dele nr på stempel pakken er som jeg kan se 271198. JE stempler.

Skrevet

Hadde du gamle typen stempel før? Er du sikker på at du ikke rett og slett kjørte for mye hk på originale stempel, at dem rett og slett ikke tålte trykket?

Tenkte jeg skulle prøve meg på 350hk med gamle typen stempel som er dreid av squish.

Er fortsatt usikker om jeg skal kjøre på og kjøpe allt smidd..

Skrevet
Hadde du gamle typen stempel før? Er du sikker på at du ikke rett og slett kjørte for mye hk på originale stempel, at dem rett og slett ikke tålte trykket?

Tenkte jeg skulle prøve meg på 350hk med gamle typen stempel som er dreid av squish.

Er fortsatt usikker om jeg skal kjøre på og kjøpe allt smidd..

jeg kjørte på dreide original stempler før ja. står tidligere i tråden.

Skrevet

det var synd dette med motoren din ja :( men håper det blir sykt når du får satt de sammen på nytt nå :D var veldig fin bil du har der :) og bra prosjekt tråd med mye bilder og slikt :D liker å se hva som fåregår 8) lykke til vidre :wink:

• 3 weeks later...
Skrevet

jess. liten update, vert en stund siden nå

det som er blitt gjort er i hovedsak bare småsaker. fått på Black Diaomnd skiver og green stuff klosser på bilen bak. skifta tårnlager forann på bilen og fått inn ny SPAL kjølevifte. samt litt shining v interiør.

bilder kommer når jeg får fiksa datakabel'n på ny tlf'n

eller's er den nye blokka nå levert hos cylmo i trondheim. og rådene og staempla er sendt samme vei. så jeg er spent på og høre fra de folka der.

ny topp loigger i drammen, litt porta 885 topp som er sveisa kjølekanaler på og ferdig planet. skal monteres så fort jeg får 2 nye eksos og 2 nye innsugs ventiler.(noen osmkan låne bort en ventiltang)?

nye ventilstyringer er og bestilt. samt nye vippearemer,vipperarmsaksler og eksenterskiver til de. det blir nok en ny kamaksling også, dog original løft. bestilles fra koed i danmark.

ellers er de kommet på en no clutch master sylinder og en ny bremse calipper forann på børsa. felgene er solgt og compomotive hjula skal prøvemonteres til helga. kommer ikke gummi på de før nermere sesong.

grenrørert skal bygges om. nye plugghetter skal på ifra krb.

Megasquitren skal loddes flere utganger på til diverse. og 820cc dyser er (bestilt)

som sagt kommer de endel bilder så nsart jeg får stell på den biten.

Takker til staalner for frakt av blokk og veiv til trondheim=) kjempegreier!!! cudos!

BTW. har 5 audi s2 dyser til salgs om noen skulle trenge litt mere fløde på bensinsiden;) alle 6 selges for 1000 spenn, egentli uansett om de er 4,5 eller 6.

når blokka kommer tilbake skal jeg inn med nye simmeringer/tetninger rundt om alle veier. skal på med 320 svinghjul.(3 kg lettere) alt av register og vannpumpe og slikt blir seff nytt igjen;P

ellers har jeg skifta viskermotoren på bilen da den fuska litt den gamle. og bilen vurderes oppigjen lakkert enda en gang.

det var det for denne gang. bilder av diverse kommer løpende;)

nå er de natt!

Skrevet

menmen, e har iallefall nokken få bilde av prøve monteringa av felgane, stussa litt på fargecombo'n der, men de blei knall. venter på noen bilder fra fru heen så de kommer fortløpende her;)

25012008117.jpg

25012008118.jpg

må si meg fornøyd me den invusteringa;)

Skrevet

har brukt endel ja. men satser på den tanken forsvinner når gobilen virker og alt er knall=) gleder meg. snakka me cylmo nå nettop og arbeidet på blokk og veiv er i full gang=). glemte seff og send em no små tjafs så de endte i posten i dag. venter i spenning på når den er ferdig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...