Hankook Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Jeg har en golf 2, som jeg tenkte jeg skulle fixe opp for å selge. Jeg vet att dette ikke har noe med BMW å gjøre men siden dette er det eneste forumet jeg er medlem på, å grunnen til jeg selger den er for å få penger til å kjøpe en 323i e30. Men spørsmålet mitt er: Jeg klarte å kjøre ut av veien, så bærebro bøyde seg, så skiftet jeg den, men nå står dekka " \ / " slik, hvis dere forstår, en annen ting er att, rattet ble veldi størt å ratte, da jeg løsnet enn skrue i styresnekka, hva er denne skruen til, var 3 stk, jeg løsnet den i midten. så ble det bra, håper noen her kan hjelpe meg. Forventer ikke at dere sga hjelpe, kan godt slette tråden, hvis dette ikke er en låvlig tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Ang. om tråden er "lovleg" eller ikkje, er beskrivelsen "Alt annet bil- og motorprat!", så det skal utvilsomt gå bra Resten kan eg nok ikkje hjelpe deg så mykje med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet August 20, 2006 Forfatter Share Skrevet August 20, 2006 Er det ingen her som har hatt ett lignende problem med en Golf 2. regner med att det er mange som har hatt disse bilene som førstegangs bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå