R.E.H Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 er d noe problemer å skifte fordeler og rotor? en kompis nevnte at tenninga kan bli feil elns hvis d ikke står rett på.. skjønnte ikke hva han mente.. mener at jeg har sånn jet-tronic eller hva d heter... EDIT: er d en spesiell plugg nøkkel for bmw? fikk ikke på noen av pluggnøklene jeg hadde.. for tykk?hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Ingen problem. Kan ikke settes på galt. Bare pass på at du får på pluggledningene på rett plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet August 19, 2006 Forfatter Share Skrevet August 19, 2006 oki.. hadde av fordeler lokket og d var ganske slitt der ja.. må bestille nytt ja.. nevnte d før han kompisn å jeg trodde heller ikke at jeg kunne sette lokket feil på.. enn med motronic? kan noe settes feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Er ikke så lett å gjøre feil der nei, men det er jo lov å se hvordan det er når du tar det av. Fordelerlokk og rotor får du rimelig hos Biltema (hhv. 498,- og 149,-). Mener det koster minst det dobbelte hos forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet August 20, 2006 Forfatter Share Skrevet August 20, 2006 oki.. ja.. tenkte å bestille fra koed ilamme noe annet jeg og skal kjøpe der.. hvordan lager man konto på koed forrestn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet August 20, 2006 Forfatter Share Skrevet August 20, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Ikke noe hokus pokus bare man setter på pluggledningene riktig.Hvilken motor er det snakk om hvis ikke pluggnøkkelen passer?På min m5-motor(s38b36) så må man ha litt spesiell pluggpipe.Mener å huske at det er 16mmlangpipe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå