BMWgutt19 Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Heisann, for en uke siden kjøpte jeg en BMW E34 520, Har virkelig blitt gla i bilen, og skal bruke all tid til råds for å rette opp bulker også videre. men en ting lurer jeg på, hva slags farge kler 5'serien? skal ikke ha noe glorete kameleon lakk eller styling på den. Kun senket med 17" og hvite lamper. Hva syns folka om den originale koksgråfargen til BMW, og lakkere chromlistene mattsvarte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Koksgrå eller delfingrå er fine E34 farger OT: er det ikke litt lite gjennomtenkt å kalle seg BMWgutt19? Hva skjer når du blir 20? (måtte bare) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWgutt19 Skrevet August 20, 2006 Forfatter Share Skrevet August 20, 2006 Jeg er evig ung Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Koksgrå eller delfingrå er fine E34 farger OT: er det ikke litt lite gjennomtenkt å kalle seg BMWgutt19? Hva skjer når du blir 20? (måtte bare) he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Koksgrå eller delfingrå er fine E34 farger OT: er det ikke litt lite gjennomtenkt å kalle seg BMWgutt19? Hva skjer når du blir 20? (måtte bare) Samma som at jeg lagde meg en hotmail-adresse når jeg var 15 år det... hehe.. bedre å bruke fødselsår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 er vel best å fortsette med orginalfargen? ellers blir det vel litt cheesy når du åpner dørene og har en annen farge der? og chrome er vel kult? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå