babjorn Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 hei jeg bare lurte på om flere har hat noe problem med Koed i Danmark..bestilte noe der for en stund siden,å fikk svar fra en den 8 august om at han ikke hadde delene inne men regnet med å få dem over helgen også har jeg ikke hørt noe eller sett noe pakke til meg.har hørt bare positive ting om dem,men begynner å lure litt nå...hadde jo ikke kostet stort å bare sendt en mail med hva som skjer..bare lurer på o det skal være sånn?? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Koed som di heter. Selv har jeg gode erfaringer med dem men man kan jo være uheldig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 20, 2006 Forfatter Share Skrevet August 20, 2006 ja sorry skrev litt feil oki,har hørt bra jeg også,så derfor bestilte jeg der,men får vel sende en mail igjen til han norske som jobber på Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Det er flere norske som jobber der. Prøv å ring han som heter Geir Ove.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 20, 2006 Forfatter Share Skrevet August 20, 2006 Oki takker gunnar tar å hører i morgen om bestilingen,regner med dem ikke har fått varen eller hat mye å gjøre,han jeg fikk mail av var utrolig ålreit,så det har nok bare skjed en glipp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Har handlet 2 ganger derfra. Kjøpte AE lyktene mine dær samt ny topp. Toppen var vell rundt 30kg med embalasje og det tok kun 6 dager fra jeg bestilte til jeg hadde den, å jeg bor jo ganske langt nord også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 20, 2006 Forfatter Share Skrevet August 20, 2006 Det var jo rimelig bra da,å hvis man bestiller mere om gangen så sparer man litt penger i forold til di andre sidene jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå