Lien Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Hvordan er lovligheten på spacere? Har nemlig funnet meg noen meget aktuelle BBS felger for E36, men disse må jeg da ha 20 mm eller 25 mm spacere til. Hva ligger prisene på noe slikt, og hvor kan jeg eventuelt få tak i hjulbolter som er tilsvarende mye lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigu Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Om du leser på kjøretøyforskriften http://www.lovdata.no/for/sf/sd/td-1994 ... .html#13-3 som omhandler hjul vil du finne ut hva som er lov. Se punkt 6.1 a og g. Tillatt innenfor visse rammer virker det som på meg? Litt TUV papirer osv trengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Du får tüv godkjente spacere på mekonomen mener jeg, får også nye bolter der. Koster vel noen 100lapper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 Du får tüv godkjente spacere på mekonomen mener jeg, får også nye bolter der. Koster vel noen 100lapper.. Genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Det høres veldig billig ut! Hva slags merke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 Ringte dit i dag og de tok 69,- pr. stk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Uansett mm- tykkelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå