Ivanrogov Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Mulig den er postet før?! http://www.rmotorsport.com/saku/BMW_Summer_2005.avi OBS: 80mb (men det er værdt det) Tror det er kvassere kam og åpent luft filter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Filmen stopper etter 20 sek hos meg. Hvilken spiller kjører du den i? Har fått ned hele fila ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Har vært postet før ja,men fy faen for et skyv det er i den børsa der. Lurer på om det er en 3.6 twinturbo. Spinner jo både på 4. og 5. jo. Bare hopper i gang på den dragstripa. Brukte vanlig windows-media-player jeg ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Eneste med denne bilen her som er 316, er karosseri, og eventuelt ett 316 merke bakpå! Faen og den går.. Ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Filmen stopper etter 20 sek hos meg. Hvilken spiller kjører du den i? Har fått ned hele fila ja.. Jeg bruker bare standar Windows Media Player. Har riktignok ffdshow codec men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Finner ikke noe codec som tar dette? vlc funker ikke, ikke mediaplayer og ikke Quicktime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Finner ikke noe codec som tar dette?vlc funker ikke, ikke mediaplayer og ikke Quicktime Ikke VLC?! Dummaste jeg har hørt, det her er jo en helt vanlig avi fil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 VLC vil ikke nei. Hører bare lyden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 VLC skal funke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oas3k Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 last ned et program som heter G-spot det viser hvem codec du trenger for å se filmen du har valgt, og om du har noen av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 Det er en 850 V12 twinturbo. Noe av det sykeste jeg har sett innvendig. Meget kul show-off på starten der. 'Now lets flor it' får frysninger hver gang jeg ser filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 PS: Jeg bruker winamp til og spille av filmen.OBS: LAST NED!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 PS: Jeg bruker winamp til og spille av filmen.OBS: LAST NED!! Done that... Oppskrytt til denne fila iallefal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Noen som har en side elller no til de folka her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Noen som har en side elller no til de folka her? www.rmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå