Richie85 Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 Hvordan tilstand er panseret ellers? Steinsprut, rust osv?
BDC Skrevet September 4, 2006 Forfatter Skrevet September 4, 2006 helt rustfritt, ingen steinsprut. BMW-emblem følger med. eneste som er slitt er hjørnene slik jeg beskrev over.
Richie85 Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 Det høres bra ut. Da kan jeg være interessert i panseret ditt.. du har ikke noe bilde av det?
BDC Skrevet September 4, 2006 Forfatter Skrevet September 4, 2006 det høres bra ut. akkurat nå har jeg dessverre ikke bilder, men jeg kan ordne det i morgen eller onsdag. poster de her så fort jeg har de klare!
BDC Skrevet September 6, 2006 Forfatter Skrevet September 6, 2006 beklager Richie85, men jeg klarer ikke å skaffe bilder før i morgen (torsdag). håper ikke det gjør altfor mye
BDC Skrevet September 7, 2006 Forfatter Skrevet September 7, 2006 ett bilde er oppe. hadde akkurat fått tatt det ene før regneværet kom sprutende og hindra videre fotografering. skal ta flere detalj-bilder i morgen! den ene "stripen" du ser nederst til venstre på panseret er noe skitt som ligger på klarlakken, fjernes ved vask eller til nød polering.
BDC Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2006 Alle bud over 1000,- for panseret vurderes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå