Gå til innhold

BMW prosjekt er i gang


tarjei
 Share

Anbefalte innlegg

har kjøpt meg en E36 320i 93 model. den har kjørt i autoverne og har en skade i høyre front. så må rette ut enden av ramma men det er fiksa om en uke håpe eg.

må bytte noen deler å slikt.

nå har eg endeli fått mei delebil da 318is :D ble veldig gla for det etter et par måneders venting.

men desverre måtte han ha tanken å bensinpompa det gjør jo ikke så mye det men motoren gjør noe han måtte ha den å. har jo ikke bruk for motoren heller da ingen av delen egentli men hadde vært veldig moro 4 sylindra å 140hk lettere er den og å nesten like bra efekt. menmen.

men har nå M50 motoren da yter 10 hester mer men den er jo tyngere da.

lurer på va som hadde vært best??? va syns dere? vill gjerne høre meningene deres :wink:

da er det barre å begjyne å arbeide da kommer bilde senere.

msn tarjei62@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå.. Han får jo igjen, at han får en lettere bil, og lettere bil, bedere aks, og handling feks.. Gå for ISmotoren du! :)

Det han får igjen er en bil som blir LITT lettere i front, og mindre forbruk.

Jeg vet ikke hva han har tenkt å bruke denne bilen til, men tviler på det blir banebil, mest sannsynlig bruksbil, og da hadde nok JEG beholdt m50.

320i er jo oppgitt 0-100 på 10 blank mens IS er på 10,2sekunder. Og av lyd og drag så er nok m50 vinneren! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult med prosjekt! :)

Men behold sekseren du! Du sparer tid, penger og MYE arbeid ;)

Nå.. Han får jo igjen, at han får en lettere bil, og lettere bil, bedere aks, og handling feks.. Gå for ISmotoren du! :)

Jeg har alltid ment at lettere bil er bedre handling som du også sier men det er ikke nødvendigvis slik. F eks har Z4 mye bedre handling enn Z3 selv om den er endel tyngre. Og med en 6'er så blir faktisk tyngepunktet lavere ettersom den er bittelitt tyngre. Kommer jo ann på om det er M50 eller M52 for M52 veier ikke mye mer enn M42. Kjørte også etter en E36 M3 med orginalt understell og 4 personer i bilen og jeg merket at den lå sinnsykt mye bedre i svingene enn min gjør så høyere vekt trenger ikke være negativ. Så lenge vekta ligger lavt. IS'en har dessuten batteriet plassert mye høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...