Kjell Rune Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 i dag har jeg skrevet kontrakt og venter på ny bilen min som jeg håper kommer neste uke. Hva mener folket??? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1153585 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Meget pen bil, med nydeleg interiør farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornenge Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Grattis, her har du noe å glede deg til!! Rå bil..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Grattis ja! Hører mye bra av dreamcars i tromsø, da jeg har noen kompiser som har handlet bilder derifra før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 ja jeg fikk ett veldig possitivt intrykk av han jeg har snakket med vertfall. var kjempe hyggelig og ordnet ting fort. ikke minst så gjør de alt for kunden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 ja jeg fikk ett veldig possitivt intrykk av han jeg har snakket med vertfall. var kjempe hyggelig og ordnet ting fort. ikke minst så gjør de alt for kunden. Jau vist det var han Frode du snakket med, så fikser han det meste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Så det ble den ja. Og ikke den andre du har kjørt rundt med i det siste... Mangler M-Tech den her da... Men du fikk en bedre pris på den eller? Kjøpte du den uprøvd og usett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 jeg har bestilt m-tech til denne, eller aerodynamik pakke som det heter. og den ble kjøpt usett ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Bare 19" BBS CH som mangler på den der.. Gratulerer med ny bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 ja hadde de litt i tankene, men er jo så mange andre som har de da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 jeg har bestilt m-tech til denne, eller aerodynamik pakke som det heter. og den ble kjøpt usett ja. Akkurat. Driver å kikker på 330Ci/M3 selv om dagen, derfor jeg var så nyskjerrig. Du får legge ut noen bilder når M-Tech'en er på. Grattis! BBS CH blir aldri feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Nice dude Grattulere. Sendte mail til dreamcars ang denne bilen men da sa han at den var mest sannsynlig solgt neste dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Gratulerer Kjell Rune! Så pen ut den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Grattis med bil ja Så veldig pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå