Gå til innhold

Styling og tuning i Polen?


jonasbli
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har store ambisjoner for min nyinnkjøpte E36 318IS og lurer på å dra til Polen for at de skal ta seg av styling, interiør, felger og lakk. :D Og eventuelt gjøre noe triks med motor, dobbel eksos, trimkam, chip og sånt snacks uten å bytte motor

Jeg har kikka på Seidl ombyggingskit E36 til E46 og synes det ser helt sjukt fett ut! Tror dere dette er lurt? for jeg vet i allefall at jeg ikke har de 40-50 tusen å paye for kitet her i Norge!

Noen som har gjort noe lignende? Tell me! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne wannabee E46 E36'er er ikke særlig populære her. Er vel noe av det værste man kan gjøre mot en BMW.

Uansett om du drar til Polen er det mer lønnsomt å kjøpe en modell med større motor enn å fikse på den du har. Selg heller den du har og kjøp en med større motor. Driftsikkerheten og annehåndsverdien blir mye bedre. Er andre ting her i livet enn å være i garasjen og skru døgnet rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke mangel på steder å få kjøpt styling der hvertfall. Kjørte gjennom der en gang te tyskland og kom forbi en fyr som støpte selv. Hadde en egen hall der han og andre støpte. Solgte feks "m3 skjørt" for 400kr! helt grei kvalitet, men litt lite lag med glassfiber. Skal du ha noe ordentlig kvalitet er det en del dyrere. Spørs hvor langt inn i polen du skal men burde besøke krakow hvis du er i nærheten, utrolig fin by og mange steder med styling/tuning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...