Bmwray Skrevet August 22, 2006 Skrevet August 22, 2006 Hei. Jeg har en 1995 modell 318 cabriolet, Det kommer bankelyder når jeg kjører på dårlig vei eller kjører oppi hull, Noen ganger når jeg kjører på veldig dårlig vei og bilen rister så høres det ut som det ligger et eller annet og rister, da kommer det samme lyden bare at den kommer mange ganger etterhverandre, Denne lyden kommer bakfra på venstre side, Når jeg har taket nede blir lyden noe mindre, Når jeg har taket oppe kommer lyden enda oftere og høyre. Noen som vet hva det kan være? Takker for svar
Håvard ///M3 Skrevet August 22, 2006 Skrevet August 22, 2006 Øvre innfestninga til støtdemperen kanskje? rart det med taket med..
Bmwray Skrevet August 22, 2006 Forfatter Skrevet August 22, 2006 ja, virker ut som det er noe løst under ved taket der siden den blir mindre når taket er nede, har sett der men ser ingenting som er løst der
Håvard ///M3 Skrevet August 22, 2006 Skrevet August 22, 2006 Det er ikke noe du ser.. Er ganske vanlig at disse lager dunkelyder når de er slitene..
Puma Skrevet August 22, 2006 Skrevet August 22, 2006 Er ikke umulig du lider av slitte bærearmsforinger bak heller... Se denne tråden oxo: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... sc&start=0 Jeg hadde det på min cab og hørte oxo denne lyden bedre med taket på rett og slett pga at det ikke støyet fra omgivelsene... Foringen til demperen bak sitter under gummikoppen i bunn av cab "hølet", det er ikke noe lager på denne, men om den ryker kan nok avlastningsskiva på undersiden slå mot festet. Jeg synes dette høres litt tvilsomt ut... Sjekk foringa som er beskrevet i tråden jeg linket til du... Se oxo mitt inlegg om bytte i samme tråd, er ikke så ille jobb.... Noen timer i garasjen så er det gjort
stianw Skrevet August 23, 2006 Skrevet August 23, 2006 er veldi vanligt att bærearms foringene ryker på e36 har bytta mangen av desse,, virker som det er denne som er død hos deg,, du vil få høg slitasje på bak dekk viss du kjører med den røken
Bmwray Skrevet August 24, 2006 Forfatter Skrevet August 24, 2006 er det mye jobb og bytte det da? dyrt for bærearmforinger?
stianw Skrevet August 24, 2006 Skrevet August 24, 2006 nei det går ganske kjapt å bytte dei. du bør lage deg ein ters til desse. er ikkje så dyre.. dyrere med nye dekk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå