///MPower Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 når bilen er i gang så blinker alle lysene mine uansett.litt sånn disko feeling. er utrolig irriterende når du kjører om kvelden og med langlys . er det dårlig dynamo eller laderegulator som kan være dårlig?? noen tips. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Hei, når du gir gass, lyser lysene din normalt da???? Blinker bat lyset inni dashbordet? Går viskerene dine sent, og når du gir gass så går de normalt?? Hvis dette skjer så er det nok børstene dine på ladergulatoren som er utslitt... Kostet meg 192 for ny ladreg. til bosch dynamoen min , og da var bilen normal igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 22, 2006 Forfatter Share Skrevet August 22, 2006 nei det er sånn hele tiden uansett om eg gir gass eller ikke. i min står det en dynamo fra veico. vet ikke om det er originalt. men i den andre bilen min står det en bosch dynamo, men denne passer ikke for det er m20 motor i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Prøv å mål ladespenningen, skal vel ligge på enn 14-14,4 volt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå