jarli Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Jeg var en tur i Risør på søndag og hentet denne e38en Er VELDIG fornøyd sålangt og positivt overasket over standen på bilen! Bilen er for det meste orginal og har det meste av utstyr Planer i fremtiden: -Nye frontlykter -Bytte vifte/motstand i klimaannlegget -Muligens senke den mer foran -Ny frontrute -Chipping? -Lakke den helt ned Men det spørs hva jeg får råd til..Siden jeg er student Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Grattis med ny bil Så virkelig pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Er det den som lå på Finn? I så fall må du ha gjort et røverkjøp! Småirritert for at jeg ikke hadde de nødvendige lappene liggende og støve ned da ja.. Gratulerer i så fall med å være første mann til mølla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Gratulerer med ny bil! Ser meget pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Gratulerer med ny bil ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet August 22, 2006 Forfatter Share Skrevet August 22, 2006 Takk takk! Ja, det er den som lå på finn.. Han fikk til og med et høyere bud, men da hadde jeg allerede bestillt billetter Men dersom noen skal ha seg en billig e39 523i, så skal han jeg kjøpte e38en av selge en til 80 000 billig billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Nydelig bil!! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Gratulerer med en flott bil,jeg vil også ha.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Kul student slede det der! Hehe.. Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Gratulerer med flott bil! Må jeg vente til neste sommer før jeg får se den på parkeringsplassen på Hydro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Meget bra bil, du kommer nok ikke til å angre Vanvittig bra drag i den motoren! Konge bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Virkelig en perle av en nydelig BMW GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Mørk 740 er så MAFIA det GRATULERER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Oi oi oi!! *misunnelig*! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Hva slags frontlykter skal du bytte til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå