jarli Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Jeg var en tur i Risør på søndag og hentet denne e38en Er VELDIG fornøyd sålangt og positivt overasket over standen på bilen! Bilen er for det meste orginal og har det meste av utstyr Planer i fremtiden: -Nye frontlykter -Bytte vifte/motstand i klimaannlegget -Muligens senke den mer foran -Ny frontrute -Chipping? -Lakke den helt ned Men det spørs hva jeg får råd til..Siden jeg er student Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Grattis med ny bil Så virkelig pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Er det den som lå på Finn? I så fall må du ha gjort et røverkjøp! Småirritert for at jeg ikke hadde de nødvendige lappene liggende og støve ned da ja.. Gratulerer i så fall med å være første mann til mølla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Gratulerer med ny bil! Ser meget pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Gratulerer med ny bil ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet August 22, 2006 Forfatter Share Skrevet August 22, 2006 Takk takk! Ja, det er den som lå på finn.. Han fikk til og med et høyere bud, men da hadde jeg allerede bestillt billetter Men dersom noen skal ha seg en billig e39 523i, så skal han jeg kjøpte e38en av selge en til 80 000 billig billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Nydelig bil!! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...