Raven Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Lurer på om noen har noen tips om internettsider med utenlanske vrakbiler til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Du kan jo søke på både mobile.de og autoscout24.de med " unfallautos - nur anzeigen" Da får du bare opp skade/vrakbiler. Så er det unfallauto.de også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 22, 2006 Forfatter Share Skrevet August 22, 2006 allright. da prøver jeg det. Tusen takk! er ikke så stiv i tysk så jeg var ikke sikker på hva vrakbiler heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Du kan velge svensk tekst på mobile og norsk på unfallauto ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 22, 2006 Forfatter Share Skrevet August 22, 2006 hehe ja heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Hva slags planer har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 22, 2006 Forfatter Share Skrevet August 22, 2006 tenkte skulle skjekke om det var noe snacks. M3 eller no kanskje, kunne plukka en motor og litt understell. finner ikke så mye da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Se også på https://www.koed.dk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Fleste M3 motorer blir vel plukka ut men du kan jo være heldig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 22, 2006 Forfatter Share Skrevet August 22, 2006 ja tror det.. er ikke like lett å forstå hva som er brukbart/inkludert og ikke i de annonsene der assa. på Koed har de bare 1,6.. ehhh nei takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Bare 1,6 ? Da tror jeg du må titte en gang til! Fant til 325, 328 og m3 der jeg ved et lite søk etter brukte deler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå