Gå til innhold

BMW M5 Vurderes solgt!


Aama_Racing
 Share

Anbefalte innlegg

BMW M5 vurderes solgt.

Vurderer å Selge en pen -88 mod. BMW 525 som er ombygd til 89-mod M5. Bilen er ikke godkjent.. er chip fra trimchip på den, som sperrer på 8200 rpm og 272 km/t (ifølge papirer). Karosseriet er gått 275k km men motor osv er gått ca 150k km.. bilen er totalt ombygd til M5 og alle deler er flyttet over, pluss en ny 4 pucker Sinterclutch som ble påsatt i sommer

sammen med girkassa som jeg byttet, som desverre er gåen 2.gir på, kan kjøres med, men skraper når man girer til 2...

Ring Raymond på telefon 98 81 48 34 for mer info.

Er foresten gamlebilen til Horse her på forumet..

H.B.O: 90 000kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette er ikke min bil, bare så det er sagt liksom, jeg la ut anonsen får calitri her fra forumet, mailen hans er calitri66@hotmail.com dere kan få kontakt med han der eller på mobilnr som står lenger oppe her:) jeg kan bare si at dette er en pen bil som går veldig godt, helt sykt å høre sperra slå inn på 8200rpm, en helt vanvittig lyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. det er jeg som eier denne bilen, har snakket med biltilsynet om bilen å slik jeg forstod d so skulle ikkje d vare so veldig vanskelig å få den godkjent, for d var godkjent en drøss med slike biler. trengte nr på motor å slikt. alt av motor å driv verk er kjøpt av noe som heter btm i haugesund. det er forøvrig en 3,6 som er chippa, går meget bra, grunnen til at jeg selger er at jeg kommer til å kjøre fra meg lappen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. det er jeg som eier denne bilen, har snakket med biltilsynet om bilen å slik jeg forstod d so skulle ikkje d vare so veldig vanskelig å få den godkjent, for d var godkjent en drøss med slike biler. trengte nr på motor å slikt. alt av motor å driv verk er kjøpt av noe som heter btm i haugesund. det er forøvrig en 3,6 som er chippa, går meget bra, grunnen til at jeg selger er at jeg kommer til å kjøre fra meg lappen.:)

kvifor godkjenner du den ikke sjøl da???litt stive pris på 88 modell som ikke er godkjent :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nei noe e28 blir d desverre aldri. koffer jeg ikkje godkjenner den er so enkelt at jeg verken har tid til å styre med biltilsynet eller intresse, for når jeg får den godkjnt so er d litt prob å få forsikring på ein slik bil, når d er bruker under 25. var vertfall vanskeli da jeg hadde e28 m5. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...