Aama_Racing Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 BMW M5 vurderes solgt. Vurderer å Selge en pen -88 mod. BMW 525 som er ombygd til 89-mod M5. Bilen er ikke godkjent.. er chip fra trimchip på den, som sperrer på 8200 rpm og 272 km/t (ifølge papirer). Karosseriet er gått 275k km men motor osv er gått ca 150k km.. bilen er totalt ombygd til M5 og alle deler er flyttet over, pluss en ny 4 pucker Sinterclutch som ble påsatt i sommer sammen med girkassa som jeg byttet, som desverre er gåen 2.gir på, kan kjøres med, men skraper når man girer til 2... Ring Raymond på telefon 98 81 48 34 for mer info. Er foresten gamlebilen til Horse her på forumet.. H.B.O: 90 000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Er det vanskli å få den godkjent som m5?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 om delene er dokumentert og alt slikt er i orden kan det vel ikke være så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 vet dette er en meget fin bil..men om det hadde vore og bare kjørt den rett ijenom kontroll hadde det c vell vore jort før.. ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 dette er ikke min bil, bare så det er sagt liksom, jeg la ut anonsen får calitri her fra forumet, mailen hans er calitri66@hotmail.com dere kan få kontakt med han der eller på mobilnr som står lenger oppe her:) jeg kan bare si at dette er en pen bil som går veldig godt, helt sykt å høre sperra slå inn på 8200rpm, en helt vanvittig lyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 hei. det er jeg som eier denne bilen, har snakket med biltilsynet om bilen å slik jeg forstod d so skulle ikkje d vare so veldig vanskelig å få den godkjent, for d var godkjent en drøss med slike biler. trengte nr på motor å slikt. alt av motor å driv verk er kjøpt av noe som heter btm i haugesund. det er forøvrig en 3,6 som er chippa, går meget bra, grunnen til at jeg selger er at jeg kommer til å kjøre fra meg lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Litt for stiv pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 alt av motor å driv verk er kjøpt av noe som heter btm i haugesund. De er desverre konkurs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 hei. det er jeg som eier denne bilen, har snakket med biltilsynet om bilen å slik jeg forstod d so skulle ikkje d vare so veldig vanskelig å få den godkjent, for d var godkjent en drøss med slike biler. trengte nr på motor å slikt. alt av motor å driv verk er kjøpt av noe som heter btm i haugesund. det er forøvrig en 3,6 som er chippa, går meget bra, grunnen til at jeg selger er at jeg kommer til å kjøre fra meg lappen. kvifor godkjenner du den ikke sjøl da???litt stive pris på 88 modell som ikke er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Ikke for å ødelegge salget her, men så lenge denne bilen ikke er godkjent som E28 M5, forblir det en 525i. Da blir kr 90 000 meget mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Vel, jeg er jo medlem av originalpolitiet også, og mener vel for øvrig at dette aldri vil være en E28 M5, godkjent eller ikke-godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 dette blir vel aldri en e28 uansett hvor mye man prøver... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 hehe nei noe e28 blir d desverre aldri. koffer jeg ikkje godkjenner den er so enkelt at jeg verken har tid til å styre med biltilsynet eller intresse, for når jeg får den godkjnt so er d litt prob å få forsikring på ein slik bil, når d er bruker under 25. var vertfall vanskeli da jeg hadde e28 m5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Oi... Beklager. Så på avataren din og koblet den umiddelbart med E28... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 kunne helst tenkt meg ein e 28 da jeg kjøpte m5,n, har hatt en e28 m5 å jeg skal love at d blir ikkje den siste.... har også en 530 touring 96 mod so kanskje kan selgest... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg