shv Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Det blir banekjøring med BMWCCN Hordaland på førstkommende Søndag (27. August)! Program for dagen: http://www.bmwccn.no/hordaland/bane/200 ... eikas1.htm Håper at flest mulig kommer! Bilder fra forrige Eikås treff: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 så litt trangt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 Neida! Maks 10 stk. utpå samtidig. Har såvidt jeg vet ikke vært kontakt mellom biler så lenge jeg har vært med. (Siden 2003) Familiekjøring for de som ønsker å ta det litt mer med ro, frikjøring for de som vil dra den helt ut. Under frikjøring hender det at det er litt intern kniving mellom kamerater, da kan det nok forekomme litt små avstander mellom bilene som på bilde 2 her, men dette bildet illustrerer ikke den generelle kjøringen. Burde kanskje utelatt det bildet for ikke å skremme vekk folk! Ellers: Man må være medlem for å kjøre, medlemskap kan evt opprettes på stedet. Dersom man ikke ønsker å ta redskapen ut på bane så kan jeg nevne at det er gratis å komme og se på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 Jaja, var ikke lenge jeg var i himmelen... Fikk nettopp beskjed om at jeg må reise offshore på fredagen. Første banetreffet til Hordalandsklubben jeg går glipp av siden jeg ble med i klubben... De som går må huske på å filme og ta bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå