Peoplez Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 sitter og ser på tabloid på tv2 nå. , bla bla a-b gjengen, "disse svarte bmwene" bla bla, det går an å sei kostbare kjøretøyer? hadde det vært en mitsu evolution 8 hadde dei ikke sagt noe om ka merke det er. TRAGISK; rett igjennom! skulle tru du vart stempla kriminell visst du har en bmw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Må være kriminell jeg da, har bare hatt svarte biler generelt! 2 svarte BMW`er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Holder vel med en tråd der vi diskuterer hvor vidt vi er kriminelle eller ikke når vi kjører bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 når ble gammle E36 "dyre biler" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 når ble gammle E36 "dyre biler" ? hehe, sei det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Men da kjører vi jo bare enda mere eksklusive biler Trass i gammel svart E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Glad jeg ikke skal lakkere 745`n eller 728`n min(e) sorte Er glad i lakk med litt effekt i jeg. Og mye kontraster og detaljer, så tror ikke jeg kommer til å få så veeeeldig mye problemer med politiet. Men man vet jo ikke.. Utviklingen nærmer seg jo at alle BMW`r har kriminelle førere bak rattet.. Skummelt egentlig.. En skam at kriminelle må kjøre BMW og ødelegge for oss andre innafor BMW miljøet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 de mener jo selvsagt svarte bmwer som i svarte penger. Går ut ifra at folk har fått med seg det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 glad jeg har røde bimmere jeg! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 glad jeg har røde bimmere jeg! hehe me too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Jeg kjører svart bmw og er kriminell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugen87 Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Ta dere ikke så nær av det da! Ta det som et kompliment! Alle kjenner til BMW, til og med mor. Hadde de skrevet Lancer Evo hadde hu ikke skjønt dritten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Godt at jeg har hvit E-36 da, så slipper jeg å bli kriminel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Godt at jeg har hvit E-36 da, så slipper jeg å bli kriminel. hvitvaska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Haha! Jeg som hadde tenkt å lakke bilen min svart. Shit au, jeg er like kriminell uansett, enten som sort eller metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå